duminică, 24 aprilie 2016

Ma intreb, ce face echipa RENAR de Paste?

...voi, spuneti " Cum adica ce face? Sarbatoreste!"

...eu, intreb: "Cu cine?" ..sunteti siguri ca evaluatorii RENAR au unde  si cu cine sarbatori?


Voi pareti convinsi ca da, eu am dubii....altfel, cum explici toate evaluarile facute in week end-uri, in Duminica Floriilor (Da, am Spus Duminica Floriilor! Cine nu crede, sa ma dea in judecata, si din arhiva RENAr, vom lua dovezile care imi vor da castig de cauza  mie)... Si de Paste, ar incerca sa se lipeasca de o masa festiva, pentru ca oricum, vagauna pentru care platesc impozit sau chirie, este orice, numai casa lor nu. Tot ce vor, e sa plece de acolo, sa fie la masa, pe banii altuia.

Norocul nostru ca e liber, in mod obligatoriu de Paste, ca altfel, plosnitele alea s-ar si infiinta la cozonaci moldovenesti, drob ardelenesc sau rachie olteneasca.... pomanagii, mon cher


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu