"Undeva, într-unul din depozitele Urgent Cargus SA se află și un pachet care îmi aparține și care mi-a fost livrat din Germania. Culmea, am plătit o taxă suplimentară ca să-mi fie livrat prin curier, nu prin poștă. Nu a ajuns când era estimat, așa că am vrut să cer informații la call center. După câteva ore de vorbit cu robotul și de ascultat muzică proastă am renunțat. Am urmărit traseul coletului pe cargus.ro și am constatat că pe 31 decembrie ajunsese în București. Se pare că apoi pachetul s-a plimbat puțin și pe la Oradea, apoi s-a întors în București, dar nu mă întrebați unde exact. Nu-i întrebați nici pe cei de la Cargus, nici ei nu știu. Tot pe site mai scrie că ar fi trebuit să ajungă la mine pe 4 ianuarie. Nu a ajuns. Curierul de pe strada mea știe de pachet, zice că e undeva acolo, dar nu știe nici el unde. M-a sfătuit să aștept să se mai golească depozitul, sigur se va găsi. Când, nu știe nici el, nici colegii lui. Eu aveam nevoie de pachet azi, cel târziu, așa că voi fi nevoit să-l returnez când îl voi primi. Dacă-l voi mai primi... O experiență neplăcută și pentru mine, și pentru site-ul de unde am cumpărat.
Sunt întrebat uneori de ce mă plâng pe Facebook când sunt nemulțumit de câte un produs sau serviciu. Sincer, mi se pare o metodă bună de a taxa produsele/ serviciile proaste, mai ales când bătaia de joc se face pe banii noștri. Mi-am dat seama că degeaba mă cert cu un angajat de la call center, când de fapt vina e a celor care conduc un astfel de sistem nesimțit și dezorganizat. Contează că-i Chirilă nemulțumit? Sau Popescu, sau Ionescu? Cât timp comenzile vin în continuare, profitul e garantat. Pe banii, pe timpul și pe nervii noștri. În ceea ce mă privește, voi face tot posibilul să evit serviciile Urgent Cargus de acum înainte. Și dacă asta presupune să evit anumite site-uri care își livrează produsele prin ei, o să fac și asta."
Sursa: https://www.facebook.com/TudorChirilaOfficial/?fref=nf (Tudor Chirila, ce mai!)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu